fbpx

Miben segíthetek?

Egy-egy teljes marketing-projekt és/vagy rendezvény menedzselésében

Még a legkisebb cég életében is adódhatnak olyan rendezvények, projektek, kampányok, amit valakinek össze kell fogni a meghívó megírásától az egységes pólórendelésen át egyészen a kivitelezésig és az utógondozásig. Sok-sok apró lépés, melynek mindegyike komoly odafigyelést, esetenként rutint igényel. Én mindkettőt adom, egyszerűen imádom az ilyen feladatokat!

Stratégiában, irányok meghatározásában

Én is vallom, hogy stratégia nélkül inkább el se induljunk. Ha szeretnéd, csak tanácsot adok, de jobban szeretek a megvalósításban is részt venni.

Arculat kialakítása (vizuálisan is)

Pályám legelején egy 900 fős cég (mára már 3000+) arculatát álmodtam meg közösen egy grafikussal. A több, mint 10 éve megtervezett és megvalósított arculat jelentős része a mai napig használatban van (nyilván közben azért nem tétlenkedtek az azóta ott dolgozó marketingesek). Azóta is imádom az ilyen feladatokat, és már a grafikai megvalósítás sem áll távol tőlem

Social media oldalak kezelésében

A tartalommenedzsment ma az egyik legdivatosabb kifejezés, ha online jelenlétről van szó. Ennek egyik legalapvetőbb felületei a social media oldalak, ahol hasznos tartalmakkal szuper eredményeket lehet elérni. A posztok minőségi megírásán kívül fontosnak tartom az előre tervezést, az elegáns illusztrációkat és a rendszerességet.
Ha hirdetni is szeretnél, az nincs ingyen, de okos tervezéssel és alapos teszteléssel optimalizálhatók a költségek, miközben látványos eredmények érhetők el.

Blogcikkek, PR cikkek elkészítésében

A tartalommenedzsment másik divatos formája, ahol igazán fontos, hogy ne csak eszetlenül szövegeljünk, hanem sok-sok szempontot figyelembe véve tegyük azt. Ott van mindjárt a SEO, ami a Google motorok számára elengedhetetlen eleme a minőségi tartalomnak. De jöhetnék a kulcsszókutatással és egy csomó olyan szóval, amivel elrettenthetlek, de nem ez a célom. A célom az, hogy ezekkel neked ne is kelljen foglalkoznod, erre itt vagyok én.

A szívem egy kis darabja minden egyes általam megírt szövegben benne van. Mert hiszem, hogy csak így érdemes!
Sokszor a határidő a legnagyobb ellenségem, hiszen az írás nem megy parancsszóra… sok-sok kutatás, idő és ihlet kell ahhoz, hogy minőségi tartalom születhessen. Minőség alatt nem csupán a SEO szempontoknak való megfelelést értem, persze ez is fontos. De az olvasók az érzéseikre hallgatnak, azt pedig nem lehet megszólítani olyan szövegekkel, amiből hiányzik a szív és lélek.

Szórólapok, plakátok nyomdai előkészítésében

Ó igen, a legújabb kedvencem. Régi álmom volt ugyanis, hogy Photoshop-ot bűvöljek és ennek is eljött az ideje. Egyszerűen szeretem, hogy szép dolgok születnek a kezem alatt. Hosszú órákat képes vagyok elszöszmötölni egy-egy szórólappal, vagy plakáttal, de rájöttem, hogy az a sok-sok pozitív visszajelzés, amit a megrendelőimtől kapok, olyan energiát és lendületet képes adni, amiről előtte nem is álmodtam. Ez az igazi “must have” érzés, amire mindig és folyamatosan szükségem van.

Weboldal szövegezésében (kulcsszókutatással)

A weboldal szövegét egyfajta tükörnek tartom, amiben az érdeklődők, a vásárlók bennünket és a cégünket látják. Ha tele van hibával, vagy rosszul strukturált mondatokkal, előfordulhat, hogy nem értik majd, mit is szeretnénk mondani. Ha ez még nem lenne elég, kereső barátunk motorjainak is meg kell felelnünk, nem is akárhogyan. Megfelelő kulcsszavakkal és jól megfogalmazott szövegekkel azonban lehetőségünk van hirdetések nélkül is a keresési listák élére kerülni.

10 éve a szenvedélyem

Miért gondolom, hogy tudok neked segíteni? Mert voltam már marketing asszisztens, menedzser és vezető is, dolgoztam kereskedelmi cégnél és telekommunikációsnál is. Tudom, milyen működési különbségek vannak egy multinacionális cég, egy KKV és egy startup között, és mivel mindhárom kategóriában volt szerencsém sikereket elérni, tudom, hogy az eredeti, kreatív tartalom milyen csodákra képes!

Dolgozzunk együtt, ha szakmai munkára, és nem favágásra van szükséged!